Najlepszy wybór twórców
Dedykowany dział researchu w ramach naszej struktury przygotuje najlepsze rekomendacje twórców zgodne z briefem oraz możliwościami.
Rekomendacje zawsze oparte są o czynniki twarde (takie jak analityka, dane, grupa docelowa) oraz miękkie (dopasowanie wizerunkowe influencera do marki oraz jego bezpieczeństwo).
Jasne KPI oraz pełny raport
Określimy KPI dla Twojej akcji. Na bazie doświadczeń z setek innych akcji jesteśmy w stanie jasno wypunktować co jest możliwe przed startem kampanii.
Po kampanii przygotowujemy rozbudowany raport pokazujący wyniki w przejrzystej formie prezentacji oraz exela wraz z rekomendacjami.
Ich analiza pozwala na jeszcze większe zoptymalizowanie przyszłych kampanii.
Doświadczony zespół Projekt Managerów
Poprowadzimy Twoją akcję od początku do szczęśliwego finału. Współpraca z influencerami nie zawsze jest łatwa, ale my wiemy jak z nimi rozmawiać.
Nawet jeśli po drodze coś pójdzie nie tak, nie zostawimy Cię bez rozwiązania.
Partnerskie podejście i wsparcie
Szukamy rozwiązań, jesteśmy do Twojej dyspozycji, możesz liczyć na nasze wsparcie i doradztwo.
Szczerze komunikujemy i nie proponujemy rozwiązań, które obarczone są dużym ryzykiem.