Umożliwi on dotarcie markom do młodych twórców, a twórcom pozwoli na tworzenie kreatywnych treści opartych na niestandardowych wyzwaniach z wykorzystaniem marek z portfolio Viacom.
Format FOLLOVERS adresowany jest do twórców internetowych o dużym potencjale, związanych ze środowiskiem TikToka oraz Instagrama. Jego uczestnicy wspólnie podejmą się wyzwań, niestandardowych zadań oraz zaproszą swoich fanów do angażującej rozrywki. Ich realizację można będzie na bieżąco śledzić w krótkich materiałach na kanałach FOLLOVERS (Tik Tok, Instagram) oraz na na antenach telewizyjnych!
FOLLOVERS zapewni także management oraz kompleksową obsługę kampanii reklamowych. Nabór uczestników do projektu rozpocznie się w czerwcu i będzie wspierany kampanią promocyjną w telewizji (MTV, MTV Music, Comedy Central, Nickelodeon) oraz w internecie (social media).
Z jakimi korzyściami dla Was to się wiąże? Co zyskają nasi Buddies, a co Brands?Jak dołączyć do FOLLOVERS? Już wkrótce zdradzimy Wam zdecydowanie więcej!
Tymczasem ruszyły nasze konta. Śledźcie je, aby być na bieżąco
>>> TIK TOK FOLLOVERS:
>>> INSTAGRAM FOLLOVERS