24 lutego 2025
Nicole i Daria Węcławiak - przybliżamy sylwetki naszych Twórców
https://app.brandbuddies.pl/uploads/blog_post/photo/585/nag%C5%82owek_weclawiak.png
#tiktok #twórca #influencer #socialmedia #nasitwórcy #siostryweclawiak #nicoleweclawiak #dariaprzybylskaweclawiak #Newmediamanagement #influencermarketing

Nicole i Daria Węcławiak to siostry i influencerki, które zdobyły rozpoznawalność głównie za sprawą publikacji na TikToku. Na ich profilach króluje przede wszystkim tematyka lifestylowa, która jest chętnie oglądana przez widzów w różnym wieku. Aby lepiej przedstawić Wam nasze twórczynie, postanowiliśmy zadać im kilka pytań.

Nicole i Daria – jaki content tworzą?

Zarówno Nicole, jak i Daria mogą pochwalić się liczną publicznością. Daria, która w social mediach działa nieco krócej, niż jej siostra ma na swoim TikToku prawie 100 tysięcy wiernych fanów. U Nicole ta liczba jest jeszcze wyższa, bo dziewczyna już jakiś czas temu przekroczyła milion obserwacji! Fani doceniają poczucie humoru influencerek oraz tematykę publikowanych filmików – jest ona w większości lekka, przyjemna, typowo lifestylowa, ale zdecydowanie niebanalna! Pomysły są bardzo oryginalne, angażujące i często prowokujące falę śmiechu. 

Nie brakuje również codziennych przemyśleń i obserwacji, scenek z różnych sytuacji, parodii i wciągających vlogów. W przypadku Darii śledzić możecie również serię „Dzień z trenerką karate”, ponieważ pomimo wykształcenia filologicznego, dziewczyna skupia się przede wszystkim na swojej pasji i uczy innych tego pięknego sportu.

foto: https://www.instagram.com/nicole.weclawiak/,https://www.instagram.com/dariaaprzybylska/


Poznajcie influencerki

Aby lepiej poznać dziewczyny i pokazać Wam ich punkt widzenia, postanowiliśmy przeprowadzić z nimi krótki wywiad dotyczący przede wszystkim ich twórczości w internecie.


BrandBuddies: Nicole, tworzysz w internecie już od dłuższego czasu i na swoim TikTokowym profilu masz naprawdę wielu fanów. Twoim zdaniem, jakie są największe plusy publikacji na TikToku, których nie ma Instagram?

Nicole Węcławiak: Moim zdaniem największą przewagą TikToka nad Instagramem jest doskonale skalibrowany algorytm. Na Instagramie też funkcjonuje to w porządku, jednak oglądając treści na TikToku mam wrażenie, że są one dobrane dokładnie pode mnie. Z perspektywy twórcy również jest to bardzo przydatne, bo wiem, że moje treści trafią stricte do grupy zainteresowanej moim contentem.


BB: Daria, co skłoniło Cię do tego, aby również zacząć tworzyć na TikToku?

Daria Węcławiak Przybylska: Już w gimnazjum nagrywałam krótkie humorystyczne filmiki, dla których wtedy nie było po prostu platformy, albo które może raczej wstydziłam się opublikować. Pokazywałam je jedynie znajomym i rodzinie, oni mieli świetną rozrywkę, co więcej, koleżanki wielokrotnie zachęcały mnie do założenia kanału na YouTube. Jednak 10-12 lat temu, kiedy w liceum kręciłam tego najwięcej, bycie internetowym twórcą miało, mam wrażenie, zupełnie inny wydźwięk i odbiór niż teraz, więc wtedy po prostu się na to nie zdobyłam. Z wiekiem przyszła większa pewność siebie, a na przykładzie siostry zobaczyłam, że jest z tego sama frajda i nie ma się absolutnie czego bać. W końcu dałam się namówić na TikToka i nie żałuję ani trochę.


BB: Jaki content najprzyjemniej Wam się tworzy? Lubicie eksperymentować z różnymi formatami?

NW: Najprzyjemniej tworzy mi się content, na który akurat mam pomysł. Każdy format, który tworzę bywa moim ulubionym, w zależności od dnia. Czasem mam nastrój bardziej na nagrywanie komedii, innego dnia lepiej wychodzą mi testy jedzenia. Staram się dobierać content do swojego aktualnego humoru, aby przed kamerą wychodziło naturalnie nagrywanie formatów, na który akurat danego dnia się czuję.


DWP: Najprzyjemniejsze są dla mnie zdecydowanie do nagrywania filmiki komediowe, bo jest przy nich po prostu najwięcej śmiechu. Jak uda się namówić kogoś do współpracy: męża, siostry lub innych twórców, tym efekt jest lepszy, a proces ciekawszy. Razem zawsze można też wpaść na jeszcze lepsze scenariusze. Co do eksperymentów są one konieczne, moim zdaniem trzeba się na nie decydować, żeby się rozwijać. Nawet jeśli jest się bardzo znanym i ma się świetny odbiór jednego formatu, to zaraz może się on znudzić czy nam, czy odbiorcom, albo może też przyjść wypalenie. Trzeba stawiać sobie wyzwania i próbować różnych rzeczy.

foto: https://www.instagram.com/nicole.weclawiak/,https://www.instagram.com/dariaaprzybylska/


BB: Co byście poradziły osobom, które chcą zacząć publikować na TikToku, ale boją się bycia ocenianym przez innych? 

NW: Nie przejmować się opinią innych. Ja akurat mam to chyba w genach, ale naprawdę często nie interesuje mnie opinia innych. Oczywiście liczę się ze zdaniem najbliższych, jednak ostatecznym wyznacznikiem w działaniu jest dla mnie zawsze moja własna opinia na jego temat. Jeśli uważam, że powinnam coś zrobić, robię to i nie przejmuję się tym, że komuś może się to nie spodobać. Jak mawia klasyk: „Nie jestem zupą pomidorową, żeby każdy mnie lubił”.


DWP: Powiedziałabym, że zdecydowanie się na tworzenie w internecie jest sztuką odpuszczania. Nie można się przejmować każdą oceną, inaczej straciłoby się głowę. Gdzieś kiedyś przeczytałam, że człowiek najbardziej zaaferowany jest samym sobą i to o sobie i swoich sprawach rozmyśla najwięcej. Wynika z tego, że nawet jeśli ktoś zostawi nam niepochlebny czy nawet wredny komentarz, to w momencie, kiedy my zaczniemy się tą opinią przejmować, ta osoba już zazwyczaj nawet nie pamięta, że ten komentarz w ogóle napisała i zajęta jest już własnymi problemami. Żeby spokojnie zacząć tworzyć w internecie w centrum trzeba postawić siebie i swoją pracę. W nią należy się zaangażować, a nie w zamartwianie się, co każda jedna osoba o nas pomyśli czy napisze. Przejmować się warto jedynie konstruktywną krytyką.foto: https://www.instagram.com/nicole.weclawiak/,https://www.instagram.com/dariaaprzybylska/


BB: A jakie treści Wy najbardziej lubicie oglądać w internecie? Może macie ulubionych twórców?

NW: Lubię w internecie oglądać bardzo podobny content do tego, który sama tworzę. Świetnie się bawię śledząc twórców komediowych i uwielbiam w social mediach odkrywać nowości - jedzeniowe, produktowe. Najchętniej oglądam filmy, które dostarczają mi rozrywki lub wnoszą coś (na przykład przydatne rekomendacje) do mojego życia. Nie mam też nic przeciwko popularno-naukowym treściom, dzięki którym w łatwy sposób mogę przyjąć jakąś wiedzę.


DWP: Mój gust jest pod tym względem bardzo zróżnicowany. Wyrabiany latami algorytm podsuwa mi zarówno filmiki komediowe, jak i mnóstwo treści popularnonaukowych  czy okołozdrowotnych (to ostatnie jest chyba spowodowane zbliżającą się trzydziestką). Lubię też zanurzyć się w BookToku, choć najwięcej wyskakuje mi w tym temacie filmików zagranicznych. Najczęściej natomiast zapisuję treści związane z ćwiczeniami i przepisami - tak dla balansu.

foto: https://www.instagram.com/nicole.weclawiak/,https://www.instagram.com/dariaaprzybylska/

Znacie już te twórczynie? Jeśli jeszcze nie, to koniecznie musicie zajrzeć do Nicole i Darii i zostawić im obserwacje! Ich content na pewno przypadnie Wam do gustu, jeśli lubicie treści humorystyczne.

Aktywne kampanie

Popularne

ZACZNIJZ NAMIDZIAŁAĆ